středa 13. července 2011

H&M Chocolate mask

Silně čistící  čokoládová bahenní maska se solí z Mrtvého moře a zvlhčujícím kakaovým  a bambuckým máslem pomáhá vyčistit póry a osvěžit pleť. A musím říct, že jsem s touto maskou na obličej strašně moc spokojená, krásně voní, opravdu pleť vyčistí (né uplně), zmatní a taky je pleť potom hladší. Stojí 29Kč a dá se koupit v H&M. Z jednoho sáčku se dají udělat dvě masky. Určitě stojí za vyzkoušení. Mají tam více druhů, takže jak pojedu zase do H&M tak si nakoupím snad všechny! Co bych pro krásu neudělala že?:D


Vyzkoušeli jste masky z H&M? A byly ste s něma spokojené nebo preferujete jiné?

3 komentáře:

  1. zrovna předevčírem jsem se na ně koukala a přemýšlela, jestli si nějakou koupit.. ale mám teď ještě z Oriflamu, tak asi ještě počkám.. za to jsem ale statečně musela odolávat tělovému spreji se třpytkama - ten byl úžasný, na léto jako stvořený! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu jsem ještě nezkoušela. Tak zkusím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som ju skúšala 2 krát a podľa mňa je výborná :) Teda aspon pre mna kedže mám zmiešanú pleť, no pre suchú pleť neodporúčam lebo na pleti mi pôsobila akoby som tam mala naozaj tú čokoládu ktorá sa sušííí a šťahuje :D Ale skvele sa nenášala, bola som spokojná :)

    OdpovědětVymazat