úterý 12. července 2011

I am at home and big disappointment

Tak konečně jsem doma! Já malá vesničanka jsem si užila pár skvělých dní ve městě a taky opět hrála paintball (ze kterého mám solidní modřiny na požádání jako odstrašující případ ukážu:D)! Jooo, zvykla bych si tam bydlet, až na tu čtyřbroudovku pod oknama. Po dlouhé době jsem byla zase na nákupech (neplánovaně) a přece jsem něco koupila, ale o tom až příště. A našla jsem své vysněné šaty!!! A hádejte co! byly tam jenom veliksoti 42 a 44 a moje je 36 někdy 38. Tak jsem si říkala že je zkoušt nebudu, ale nakonec mi to nedalo a zkusila jsem si 42. Světe div se!! dělalo mi to problém zapnout přes prsa!!:D Jak za 14 dnu z velikosti 38 přeskočím na 42! a v pase by mi bylo dost volný, takže teď nevím jak na to jsem. Ale to není všechno v šatech jsem vypadala jako kdybych byla o 30 kilo těžší. Takže jsem se smířila s tím, že ty šaty mít nebudu:(
Jakto, že na ní vypadají tak úžasně?
zdroj: kayture.com

1 komentář:

  1. Na ni vypadá vše dokonale :),jinak najdeš určitě jiné dokonalé šaty :)

    OdpovědětVymazat