neděle 31. července 2011

I hate rainy day

Včera pršelo v Praze a dneska u nás na Moravě. Paráda:// Nesnáším deštivé dny. Člověk je pořád unavenej a sedí doma sjíždí filmy. A to mě nebaví, musím pořád něco dělat a ne jenom sedět na zadku:/ Zítra se chystám se na dovolenou na Slovensko, Liptovský Mikuláš. Máte nějaké tipy kam zajít a co navštívit?Určitě navštívím Tatralandiu, doufám že bude stát za to! A taky to znamená, že tu bude týden mrtvo. Nějak se nemůžu domluvit s nastavením pro přednastavené články:/
Včera jsem měla nemilé překvapení, našla jsem svůj článek i s fotografiemi na jiném blogu, kde to "blogerka" vydávala za vlastní! Ani nevíte, jakto dokáže člověka nas*at!! Zkopírovala to kompletně s fotkama i článkem. A ani neuvedla zdroj. Tomu říkám UBOHOST!

5 komentářů:

  1. odkaz na ten blog prosím :).
    a v Liptovskym Mikuláši jsem nikdy nebyla, tak neporadim bohužel.

    OdpovědětVymazat
  2. hej daj odkaz no a uži si to teda :) Tantralandia je super

    OdpovědětVymazat
  3. :O Teda, taková holka si ani nemůže říkat bloggerka! Shame on her! Na Slovensku si to užij, snad už nebude pršet tyjo :( Taky to nesnáším, seídm doma, koukám na filmy a seriály a bolí mě z toho zadek a hlava, nesnáším nicnedělání!

    OdpovědětVymazat
  4. Tady je přímo odkaz na ten článek: http://terka-novakova-pinky.blog.cz/1104/leopard-fasion ale už je několik mesicu neaktivní.

    OdpovědětVymazat
  5. V LM je krasna stanica:) Ale viac neviem a to co si napisala je ubohost!!

    OdpovědětVymazat