pátek 15. července 2011

Italy-Bibione

Tak dneska konečně jedu na zaslouženou dovolenou do Itálie. Vlastně to bude poprvé co jedu tak daleko. Strašně moc se těším. Ale nevím jak přežiju tu dlouhou cestu. Byly jste někdy v Bibione? Pokud jo, tak co rozhodně navštívit?:)
Bohužel nemám před nastavené žádné články, takže tu bude celý týden mrtvo. Ale hned jak se vrátím tak vám to vynahradím, mám už pár nápadů na články:)

6 komentářů:

  1. Jééé já zrovna dojela z Itálie, byla jsem na Garganu. Bibione jsme jen projížděli, ale vypadá to na krásné město, užij si to! :))

    OdpovědětVymazat
  2. miluju bibione,byla jsem tam tolikrát ... :-(( blízko jsou benátky,tak určitě tam ..

    OdpovědětVymazat
  3. :) tak Benátky, jinak mě nic nenapadá. Já tam byla jen jednou a už bych tam asi nejela. Na mě tam bylo hrozně moc Čechů, od kterých si na dovolené chci odpočinout :D.

    OdpovědětVymazat
  4. v Bibione jsem byla, ale je to dýl, někde tam je super aqua park ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. do benátek se určitě podívám:)

    OdpovědětVymazat