pondělí 25. července 2011

Lady Venezia nail polish

Jak už víte, mám velkou slabost pro laky na nehty. A tak jsem si aspoň jeden z Itálie přivezla. Jmenuje se Lady Venezia ( na netu jsem je nikde nenašla), je vyroben v Itálii a odstín je pestře růžovej (ibalginovej:D). Nanáší se velmi dobře a stačí jenom dvě vrstvy, na nehtech ho mám už 2 dny a pořád vypadá skvěle. Takže pokud budete v Itálii tak si ho určitě pořiďte. Já jsem ho koupila za 1,50 Euro, ale někde jsem ho dokonce viděla i za 3 Euro.


 Omlouvám se za kvalitu fotek.

5 komentářů:

  1. Máš krásne nechty :)) A tá farba je super! Ružovej nikdy nie je dosť :D

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. mas pekny tvar nechtov ja sa tiez chystam na tu malinovu:D

    OdpovědětVymazat
  3. to se mi líbí :)
    :D jj, kupuji ty nejlevnější žiletky :D

    OdpovědětVymazat