sobota 9. července 2011

New products for summer

Tak nejdřív bych vám chtěla poděkovat za to, že navštěvujete můj blog. Návštěvnost přesáhla už 10 000!:) (mmm... kdybych za každé shlédnutí dostala korunu:DD). Dneska vám ukážu nové produkty, které máme doma. Od té doby co mám skoro všude členskou kartu na nákupy, to jde se mnou z kopce:D

Jako první je sprchový gel  Divoká kočka z DM. Dozvěděla jsem se o něm od Mii, která se o něm už zmiňovala a tak jsem ho prostě musela vyzkoušet. Jsem s ním strašně moc spokojená, krásně voní a stojí jenom 30Kč. Tož neberte to! Podporuje hydrataci, čistí pokožku a navíc má krásný desing:)

A dále tu máme voňavku no spíš toaletní vodu Moschino I love love. No, spíš je to mojí mamky, ale já ji používám taky. Na můj vkus je trošku silnější.
Moschino I Love Love je vůní čerstvě natrhaných květin, čerstvých citrusů a vůni, která vše řekne hned v prvním okamžiku. Harmonická a svěží vůně je ideální pro letní dny, pro dny, kdy sluneční paprsky projasňují vaše dny.


Dneska odjíždím na pár dnů k sestřence, takže do středy nebudou nové články.

4 komentáře:

  1. Ten sprchový gél som si kúpila pred 3 dňami, čo ti poviem... milujem ho ♥ a za tú cenu, no nezober :D

    OdpovědětVymazat
  2. Sprcháč je supr , mám ho taky ,:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten sprcháč si budu muset koupit taky, mám jenom deodorant z této řady, ale miluju ho ♥

    OdpovědětVymazat
  4. diky za tipy, asi ten sprchac taky vyzkousim :-))

    OdpovědětVymazat