čtvrtek 14. července 2011

Outfit from summer sales

Jak už víte, tak jsem také podlehla letním slevám. Koupila jsem si v Tally weijl šaty za 150Kč, v Camaieu boty za 250Kč a náušnice z Takka za 29Kč. V Takku mají teď velký výprodej šperků, takže určitě stojí za to se tam jít aspoň podívat.







Dočetla jsem se že bílá barva přidává opticky kila a jak jsem si všimla na těchto fotkách, je to pravda:/ A já doma mám strašně moc bílých věcí, sakra!!

Co jste vy pořídili z letních slev?:)

9 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem si teď koupila v New Yorkeru tričko, ale hned druhý den jsem ho byla reklamovat, protože bylo na rukávě rozpáráné, čehož jsem si všimla až doma :-/ tak hned druhý den nanovo, vyměnit :-D
    a v Kenvelu jsem si koupila košilku s kalhotkama, ať má i chlap radost (ale ještě je neviděl :-D)
    a ty šaty ti sluší, rozhodně ti nepřidávají nějaká kila navíc ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné šatky. Sluší ti.

    http://shaki-days.blogspot.com/
    Budu ráda za návštěvu nebo follow? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. krásné :) období slev je nejpříjemnější část roku :D
    chicchaqujeour.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šaty jsou náhodou krásné a bílá je taky pecková:) sluší ti:)
    jinak kdyby ses nudila http://nofuckinglady.blogspot.com/ ;)

    OdpovědětVymazat