sobota 20. srpna 2011

DIY BAG No. 2

Tak jsem vyzkoušela zažehlovací barvy a udělala další tašku. Strašně moc mě baví dělat nápisy na tašky. Zažehlovací barvy jsou fajn, protože nápis pak nelze vyprat, ale zase se s nima hůř pracuje. Ale protože už doma jednu tašku mám tak jsem se tuhle rozhodla prodat. Tašku najdete v e-shopu. Cena už je daná, ale klidně se svámi domluvím i na nižší ceně. Takže pokud se někomu líbí pište mi na e-mail:)

Chci si změnit url adresu mého blogu, protože tato adresa mi nevyhovuje. Jelikož nejsem typ na tyto věci, tak vás prosím o radu, kde můžu adresu změnit. Děkuju moc!

4 komentáře:

  1. aaach ja takéto tašky lovuujem :)

    OdpovědětVymazat
  2. S tou adresou, aj ja chcem moju zmeniť, ale neviem ako keďže som maxi anti talent na takéto veci :D
    A ten nádpis ma pobavil ;D

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. miluju DIY veci! tahle taska je famozni!:)

    OdpovědětVymazat