pondělí 15. srpna 2011

Miss sporty: Make-up So Matte Perfect Stay

Pořád zkouším nové make-upy dokud nenajdu ten pravý. Vyzkoušela make-up od Maybelline, s ním jsem byla opravdu spokojená. Jenže jsem pak uviděla make-up od Miss Sport, který se jmenoval So Matte Perfect Stay. Koupila jsem si odstín 01 light. Trochu jsem se toho bála, jelikož dekorativní kosmetiku od Miss Sporty moc ráda nemám, a není tak kvalitní. A navíc od make-upu za 99,90 Kč nemůžu čekat zázraky. Ale opak byl pravdou, sice nevydrží 8 hodin matnit pleť. Ale zakryje nedokonalosti a nějakých pár hodin vydrží. Můžu říct, že to nebyly zbytečně vyhozené peníze:)
Kde nejraději nakupujete kosmetiku?

PS: Zjistila jsem že Rosmann je levnější než DM!:D

8 komentářů:

  1. Miss sporty jsem měla kdysi takový ten make-up na problematickou pleť, teď se to jmenuje So clear (teda myslím :-D) a nebyl špatný ;-)
    z Maybellinu jsem měla Pure, ale ten se už nevyrábí a ani mi to moc nevadí, nesedl mi nijak zvlášť.. jeden z nejlepších make-upů, co jsem kdy měla, byl Lasting finish od Rimmelu, ale ten taky zrušili :-/ tak jsem používala matující od Oriflamu (proč nevyužít, když to máte zadara :-D), ale pak jsem chtěla vyzkoušet Stay matte od Rimmelu a ten je podle mě lepší než ten z Oriflamu.. a z Cosmopolitanu mi nedávno přišel rimmelácký Match perfection krémový make-up a ten jsem si úplně zamilovala -> je boží, doporučuju!! ;-)
    a je pravda, že Rossmann je v lecčems levnější než DM, to už jsem taky zjistila, hlavně barvy na vlasy a často i sprcháče a šampony apod.. takže jsem často DMku nevěrná :-D ale v DM teď mají super akci -> za 20 bodů máš 50% slevu na veškeré věci od Dove, tak jsem si udělala pořádnou zásobu :-DD přítel jen protočil oči, když to viděl :-DDD

    OdpovědětVymazat
  2. Nejradši mám Rossmann, už jen kvůli NYC kosmetice:)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejradši žádný make-up! Nejlíp starat se o pleť pořádně a ne to maskovat něčím takovým :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem věrná make-upu od Maybelline, Affinitone :) Jsem si ním hodně spokojená ! Hrozně dobře kryje :)
    Taky už jsem si všimla, že Rosmann je o poznání levnější ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Už asi třetím rokem používám Benefit, 8 hodin vydrží- to garantuji! :)

    Kupuji ho v Sephoře, s Miss Sproty taky nemám dobré zkušenosti - teda..spíš žádné..Jenom podle inzercí z netu a ty moc pozitivní nejsou, tak mě tvůj názor překvapuje..Děkuji za radu ke koupi, až mě Benefit omrzí - zvážím to .:)

    Alex.

    OdpovědětVymazat
  6. já používám Stay Matte od Rimmelu a jsem s ním moc spokojná! :)

    www.myamericandr3am.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Jo DMko je strašně drahé, proto mám jedině tam klubovou kartičku že :D

    OdpovědětVymazat
  8. I když je Rossman levnější, tak pro mě je nejblíž DMko, tak nakupuju tam, no. :D
    .. Tento make-up patří mezi moje nejoblíbenější na léto. :) Je příjemný, matní, něco zakryje a těch pár hodinek opravdu vydrží. S kombinací pudru stejný řady snad ještě déle.. Přesto, raději mám naší značku; Dermacol. Tónovací krém a make up 2in1 je prostě úžasnej!! :D

    OdpovědětVymazat