úterý 23. srpna 2011

Nails: Newspaper

Dneska jsem si chtěla udělat konečně nové nehty, podle obrázků které jsem měla v Nails inspiration II. Ale asi před hodinou jsem narazila na Newspaper nails na blogu Lucky. Okamžitě jsem je musela vyzkoušet. Není to úplně nejlepší na pár nehtech mám kousky papíru, ale určite to stojí za vyzkoušení!:) Můj mobil není schopen vyfotit můj výtvor tak sem aspoň dám pár obrázků z netu:)



8 komentářů:

  1. Aj ja som rozmýšľala že to vyskúšam, vyzerá to fakt super :)

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to úžasně ! :) snad to někdy zkusim ! :) až se k tomu dostanu..

    OdpovědětVymazat
  3. Nekdy to urcite zkusim, jsem docela zvedava jak se ti nehty povedly, tak v nejblizsi dobe vyfot..:)

    Alex.

    OdpovědětVymazat
  4. ja sa na to stale odhodlavam, strasne sa mi to paci!

    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. ZKUSÍM JE TO SUPER!!!! Hroznej styl !! :DDD Máš krásný design! Tak já pádím to zkusit!! :D


    www.likeadivaweb.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. muzu se zeptat jaky jsi pouzila alkohol? ja zjistila, ze vino neni dostatecne silne..:D

    OdpovědětVymazat
  7. Elfí: Já jsem použila rum, ale po 3 dnech to bylo pryč asi bych doporučila vodku:)

    OdpovědětVymazat