sobota 27. srpna 2011

Shopping III

Ve čtvrtek jsem byla na výletě v Praze, a protože bylo šílený vedro tak jsem byla celé odpoledne v Palladiu. Nakoupila jsem několik věcí, konečně navštívila Topshop, Zaru a Lush, jedla výborné sushi, vychutnala si výborné capuccino ve Starbucksu a pak jsem dostala druhý nápoj zdarma!:) Všude na mě mluvili anglicky přesto, že jsem je pozdravila česky:D Tomu říkám povedený den! Prahu miluju! A doufám, že jednoho krásného dne se tam i přestěhuji:)

Konečně jsem sehnala tuto knížku:)

Jak víte, tak mám slabost pro masky z H&M

Konečně jsem sehnala pírkové náušnice z F&F a doufám že nebudou poslední

Žabky z C&A za 75Kč

4 komentáře:

  1. krasny nausnicky!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som tieto masky ešte neskúšala, vždy na to nejako zabudnem, kúpiť ich :D:D Ale ináč pekný nákup, naušničky sú bomba :)

    little-big-girl.bogspot.com

    OdpovědětVymazat