úterý 9. srpna 2011

Starbucks

Když nemůžu já do Starbucksu, tak Starbucks musí ke mě. A díky mé nejsuprovější kámošce mám doma tento hrníček!:P Takže ještě sehnat to jejich kafe a můžu si to jejich hříšně lahodné kafe dopřávat i doma:)
Máte taky doma něco ze Starbucksu? A jaký je váš nejoblíbenější nápoj ze Starbucksu?:)

Přemýšlím o změně url adresy a tak se chci zeptat pokud bych ji změnila. Jestli mi zůstane stejný počet followers?
Přidala jsem nové věci do shopu. Budu moc ráda, když si něco koupíte, přece to nemůžu nechat ležet u mě ve skříni!:D

2 komentáře:

  1. já strašně lituju, že jsem si v Paříži nekoupila ten úžasnej Starbucksovej termohrníček:( až pojedu do Prahy, tak si ho musím určitě koupit. Určitě se mrknu do shopu:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si ho musím také pořídit :) budu moc ráda kdyby jsi mě přidala :)http://petrusha1992.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat