čtvrtek 22. září 2011

Balea products

Před několika dny můj šikovný taťka vyhrál v jedné soutěži v obchodním centru tašku plnou Balea výrobku z drogerie DM. taška bla plná jídla a kosmetiky. Takže nějaký čas nemusíme do drogerky!:D

1. Balea professional repair antisplisserum- Posilující sérum na poškozené vlasy
   můj názor: Zatím jsem ho použila jen jednou a nějaké změny jsme si nevšimla, konečky mám pořád stejné.
2. Balea Body Mousse- Tělová pěna s malinama, mandlovým olejem a panthenolem.
    můj názor: Voní jako cukrová vata a moje pokožka je krásně hebká a hydratovaná.
3. Baůea Dusche & Creme
   můj názor: obyčejný sprcháč, není na něm nic vyjímečného.
4. Balea professional repair shampoo- regenerační šampon
   můj názor: nevšimla jsem si žádné změny, možná se dostaví až po nějaké době používání, zatím je to pro   mě jen obyčejný šampón.
5. Balea Vlhčené čistící ubrousky pro citlivou a suchou pleť.
   můj názor: Vlhčené kapesníčky jsou dobrá věc, určitě se hodí i do kabelky nebo na cesty, je to určitě lepší než se tahat s odličovací vodou a tamponama. Příjemně voní a můžete s nimi odličovat i oči.

2 komentáře:

  1. Ono ti to sérum konečky neslepí, na ty platí jen nůžky, nemůžeš teda od něho čekat slepení konečků :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná výstižná recenze :)
    btw: gratuluju tvému taťkovi :P

    OdpovědětVymazat