neděle 18. září 2011

ELLE

Tak jsem si poprvé koupila ELLE a jsem zklamaná. V časopisu jsou samé reklamy, věci které si nemůžu dovolit a oblečení, které bych ve většině případů na sebe nevzala. Ale naštěstí tam byla plátěná taška ( mám velkou slabost pro plátěné tašky:D) Takže aspoň mé zklamání nebylo tak velké. I když jsem čekala, že ta taška bude větší.

vrtá mi hlavou jestli to tam má byt schválně to "beautyful" a nebo je to chyba:D

Kupujute si ELLE?:)


8 komentářů:

  1. taky už mi leží na stole a tuhle tašku mám taky ;D

    OdpovědětVymazat
  2. říjnovou ELLE doma ještě nemám, ale určitě pořídím. kupovala jsem si ji do prázdnin, pak jsem si ale v Anglii koupila dvoje VOGUE UK, které byly o dost tlustší, bylo v ní mnohem inspirace, prostě se nedá srovnávat. ale "Módní bibli" si nenechám ujít .)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som sa k ELLE ešte nikdy nejako nedostala. Keď ju mali tak som nemala peniaze a keď som ju chcela nemali ju :D nie je nám súdené byť spolu :D

    OdpovědětVymazat
  4. ELLE jsem si ještě nekoupila, zatím ujíždím na Cosmolitanu. Ale ta taška nevypadá špatně ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Můžu se zeptat kolik tato říjnová ELLE stála? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Elle nečtu. Nebaví mě. A vadí mi, že se těmihle taškami bude hemžit celá Praha.

    OdpovědětVymazat
  7. Elle si semtam koupim ikdyz od prazdnin teda jsem zacala pravidelne ale tohle cislo mne teda nenadchlo reklama vedle reklamy pocet clanku oproti jinym vydanim Elle slabota ta taska se mi ale libi:)ale cena za 310 stran z toho dost reklama by mohla byt nizsi

    OdpovědětVymazat