středa 7. září 2011

Outfit of Summer

Zjistila jsem, že nemám skoro žádné oblečení na zimu,, Díky bohu za Marianne dny!:) Slevy už mám doma!:) Takže výkend strávím na nákupech. Zúčastníte se Marianne dnů?:)

Tohle je outfit, který jsem měla na sobě o prázninách, kdy bylo celkem ještě teplo:) Taky poslední dobou často nosím legíny, a myslím, že by neměli chybět v žádné skříni. Hodí se ke všemu a je v nich teplo. Akorát mi vadí, že na nich nejsou kapsy.


                                                 Top - Tally Weijl
                                                 Cardinag - C&A
                                                  Legíny - Kik
                                                Prsten "Zajíc" - Romwe.com

4 komentáře:

  1. Ja mám legíny tiež rada :) A ten prstienok je rozkošný

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle ti sluší asi nejvíc co jsem zatím na tobě viděla:)

    OdpovědětVymazat