pátek 28. října 2011

Swedish food from Ikea

Snad poprvé v životě jsem byla v Ikei. nejvíc se mi tam líbili vybavené kuchyně. A už teď se nemůžu dočkat, až si budu zařizovat vlastní byt!:) Také jsme samozřejmě nakoupili pár z oddělení švédské speciality.
Čokoláda, která chutná stejně jako milka za 15 Kč? Toš nekupte to!
Zbožňuju brusinky, sice jsem brusinkový sirup ještě neochutnala. Ale všichni tento sirup chválí.
Nejlepší marmeláda , kterou jsem jedla. Po ní se jen zaprášilo!:D

Už se těším na další nákupy v Ikei!

Nakupujete v Ikei často? A zkoušeli jste něco z jejich švédských specialit?




6 komentářů:

  1. miluju jejich produkty, miluju Švédsko ! nejlepší jsou takový ty chipsy :D mnam !:D

    OdpovědětVymazat
  2. docela často, ale spíše doplňky do bytu :-) ze specialit jsem ještě nic nezkoušela, ale se tam příště stavím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. v poslední době častěji, tak jednou do měsíce. jejich jídlo je prostě vynikající! hlavně Daim dort :)

    OdpovědětVymazat
  4. presne toto isté som si aj ja naposledy kúpila, len tých čokolád som si zobrala viac - ale ja horké

    OdpovědětVymazat
  5. Já miluju ty jejich sučenky, jsou trochu zázvorové a skořicové. Doporučuji je koupit, ale ten sirup je taky velmi dobrý, dost často si ho kupuji ;)

    OdpovědětVymazat