sobota 19. listopadu 2011

Black & Yellow

Po dlouhé době jsem si mohla zase nalakovat nehty. Už jsem se ponaučila a vím, že není dobré si rok v kuse lakovat nehty. Skoro 2 měsíce se z toho vzpamatovávaly. Ale už jsou zase OK! Vyzkoušela jsem dvojbarevnou manikúru (už jsem o ni jednou psala tady). Musím říct, že ve výsledku vypadají luxusně!:) Určitě tento styl vyzkoušejte.

Použila jsem:
černý lak od Essence odstín 59 black is black 

žlutý lak od  Maybelline z kolekce mini Colorama odstín 100 Urban Lemone

Co si momentálně malujete na nehty Vy? Nebo si jednoduše lakujete jednou barvou?


3 komentáře:

  1. momentálně jsem se zamilovala do tmavě řerveného odstínu značky ESSIE " after sex " ten momentálně používám ,)

    OdpovědětVymazat
  2. ja som rpave citala, ze to nie je tak, ze by im lakovanie skodilo, ale ze ich to spevnuje, bolo to v nejakom casaku, podla mna im skor skodia odlakovace...

    OdpovědětVymazat
  3. Asi jednobarevné.. tělový odstín, odstíny červeného a černou..))

    Alex.

    OdpovědětVymazat