čtvrtek 10. listopadu 2011

Essence Liquid Eyeliner

Už bylo načase koupit nové oční tekuté linky. Ještě pořád se mi nepodařily najít ty pravé, ale myslím , že jsem je dnes konečně našla. Jsou opět od Essence (vlastně skoro všechno mám od Essence nebo Rimmel). Nejsme ten typ co rád investuje do kosmetiky, takže se snažím nakupovat levně. 

Tyto linky mají pevný štěteček, je to něco jako fixa, ale je měkčí. Já mám ty modré, které jsou vodě odolné. Dnes jsem je na sobě měla poprvé a musím říct, že jsem nadmíru spokojená! Na první pokus jsem udělala přesnou linku (a to je co říct, když na jedno oko napatlám tunu barvy a pak to mažu dvaceti vatovýma špílkama:D). Ale nevím jestli jsou 100% vodě odolné (to jsem ještě nezkoušela).

Proč tyto linky doporučuju:
- velmi dobrý štěteček
- skvělá aplikace
-  dobrá cena
Rosmann - 65Kč

Doufám, že Vám tato minirecenze trochu pomohla:)


1 komentář:

  1. já jsem zase ten typ co investuje rád. :)
    ale je skvělé ulovit v drogérii nějaký opravdu dobrý výrobek, a tenhle na něj vypadá .)

    OdpovědětVymazat