neděle 18. prosince 2011

Aquolina tělové mléko

Toto tělové mléko jsem dostala díky Beauty Boxu (myslím že, všichni znáte Beauty Box). O blogu jsem o tomto balíčku nepsala, protože většina blogerek o tom psalo. No, ale nakonec jsem se rozhodla napsat o tělové mléku Aquolina, ze kterého jsem strašně moc nadšená. Vlastně mamka a sestra si ho taky zamilovaly.


Já mám doma Latte Corpo Creme Carame a nemůžu si ho vynachválit. Když se jím natřu tak celá voním jako karamel a když vejdu do jiné místnosti, tak celá místnost začne taky vonět karamel. Vůni tělové mléka cítím na sobě ještě druhý den. A toto není jediné velké plus. Toto tělové mléko také hodně hydratuje. V brzké době mám v plánu koupit si další:)

U nás je k dostání ve Fann parfumerii nebo v Marionnaud. A stojí 199 Kč. Tu pravou vůni tělového mléka si najde každý, protože Aquolina nabízí široký výběr tělových mlék. Takže rozhodně doporučuju!:)


Vyzkoušeli jste toto tělové mléko? A které je Vaše nejoblíbenější?


2 komentáře:

  1. hmm znie to dobre,vacsina mliek sice pekne voni ale po natreti to uz az tak citit nieje..iba ak sa vazne ze ovoniavas :/

    OdpovědětVymazat
  2. Noo já na něj mám teda úplně jiný názor :D... Voní sice nádherně (ale mám jinou vůni) ale vůni ze sebe pak už necítím, sice se opravdu rychle vsákne ale moc nehydratuje... ale tak, měla jsem ho zadarmo :D.

    OdpovědětVymazat