čtvrtek 1. prosince 2011

Christmas wishlist




1. Kosmetické štětce na líčení - Štětce na líčení by neměli chybět v každé kosmetické kabelce a mě by se určitě hodily. Už je pro mě nepraktické nanášet make-up rukama:D A navíc staré aplikátory potřebují vyměnit.
2.Peříčkové náušnice -  Doma mám zatím jenom jedny. A určitě by mě další potěšili. Nejlépe takové jaké jsou na obrázku a nebo náušnice lapače snů z H&M.
3. Vzorované silonky - Tak po nich toužím už dlouho. Ještě jsem neměla odvahu si je koupit. Protože silonky za 200kč na jedno použití, není pro mě dobrá investice. Ale během Vánoc si udělám radost!
4. Nude lodičky - Dají se kombinovat s jakýmkoli outfitem a navíc vypadají božsky!
5. Peněženka - Rozhodně potřebuji novou. Tu co mám je moc malá. Líbila by se mi podobná (úplně stejná) jako na obrázku.
6. Rtěnka Lasting Finish by Kate - Na rtěnky moc nejsem ale zalíbil se mi odstín True Nude a nebo nějaký do růžová. Možná bych unosila aji nějakou lehce červenou:)
7. Teplý svetr - Nemám doma skoro nic pořádně teplého. Takže by se mi hodil svetr s výraznými vzorem, křiklavě modré nebo růžové barvě. A nejlépe s velkým vykrojeným výstřihem a by se mohl stahovat na ramena ( už mám zase jasnou vidinu dokonalého outfitu)
8. Parfém Acqua Di Gioia by Armani - Od té doby co mi došel parfém Love pink by Lacoste, jsem bez voňkavky (přežívám na testrech, které pomalu a jistě dochází). A právě jsem se zamilovala do  Acqua Di Gioia by Armani.
9. Sako - Nejlépe to co je na obrázku. Tohle má perfektní střih a barvu. Určitě bych brala i v křiklavě modré.

A co si přejete Vy najít pod stromečkem?:)

Žádné komentáře:

Okomentovat