pondělí 5. prosince 2011

Giveaway

Rozhodla jsem se darovat tuto rtěnku, protože já ji neužiju. Je na mě moc tmavá. Takže by byla škoda kdyby mi jen ležela v kosmetické taštičce. Daruji rtěnku odstín Berry Queen od Rimmel:)

1) Musíš být můj follower
2) Napište mi co se Vám na mém blogů líbí nebo nelíbí a nebo o čem bych měla dělat víc článků:)

 Posílám pouze do ČR
Jednoho vítěze vylosuji pomocí Random.org

Giveaway končí 19.12

9 komentářů:

  1. Nedarujes náhodou rtenku? Jinak mam tvuj blog moc rada, pridavej třeba víc článku s tvou inspitaci!
    Barbora.skoumalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduju už delší dobu..uvítala bych víc fotek!jinak tenhle odstín sháním již delší dobu!
    teleska.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. 1.Sleduju
    2.Více outfitů!
    3. pavelkova114@gmail.com
    :)

    OdpovědětVymazat
  4. 1)
    jasně jsem ;)
    2)
    Takže po řadě ;)
    Na tenhle blog chodím už pár let.Po pravdě si myslím, že je tohle asi nejlepší fashion blog, na který jsem narazila.Je tady sice profesionalita ale míchá se s... prostě s tebou. A líbi se mi na tvém blogu hlavně to, že
    píšeš super články. Ne jen o módě a hubnutí pořád dokola (jako některé blogerky). Sice ty vlastně píšeš o tomhle, jenže to dokážeš měnit ( jestli chápeš, jak to myslím).
    A čeho máš přidávat víc? Tak já by jsem uvítala víc outfitů, ale to už asi bude věc názoru ;)

    Máš BEST blog! Jen tak dál...!;)*

    3) anikkik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. 1) Jsem :)
    2) Tvůj blog se mi líbí a chtěla bych zaručeně víc outfitů a fotek :)

    OdpovědětVymazat
  6. teraz som ho našla ale páči sa mi :)

    zkoprdova@gmail.com

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, tvůj blog jsem objevila teprve včera, ale hned jsem si tě po přečtení článků musela přidat přes blogger mezi mé sledované blogy : ) Dneska jsem se prokousala úplně všemi články a musím říct že nejvíc se mi líbí tvé outfity, takže bych byla ráda kdybys o nich dělala více článků : ) A jinak nenašla jsem nic, co by se mi nelíbilo, máš super blog : )
    Janushka.D@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduju tě sice docela krátko, ale tvůj blog mi připadá trochu jiný, než ostatní co čtu, a právě to se mi libí. Přeju ať se ti daří i do budoucna psát super články:) a.stromsikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. tvůj blog sleduju už fakt dlouho a mám ho ráda úplně celej :)
    annabrtnikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat