pondělí 12. prosince 2011

Parfums

V tomto článku Vám chci představit několik typů na mnou vyzkoušené parfémy. Třeba se inspirujete a vyberete dárek sobě, mamce, sestře nebo třeba kamarádce.

Hugo Woman
by Hugo Boss
cena: od 640,-
Složení parfému: 

Hlava:   vlhký mech, jablko, brambořík, meloun, broskev, aglaia odorata
Srdce:
vodní hyacint, jasmín, lilie
Základ:
santalové dřevo, ambrové tóny, vanilka, cedrové dřevo, kosatec, pryskyřice

Ze začátku mi tento parfém přišel moc silný, ale později se mi začal líbit. Vlastního moje mamka, a protože jsem momentálně bez vlastního parfému, tak používám tento. A jsem si s ním spokojená:)

I love love
by Moschino
cena: od 610,-
Složení parfému: 

Hlava:citron, pomeranč, grapefruit, červený rybíz
Srdce:konvalinka, papyrus, čajová růže, listy skořice
Základ:dřevo tanaka, pižmo, cedr

A další parfém, který vlastní moje mamka. Řekla bych, že si za parfémy aji připlatí. Tento parfém máme doma už po druhé, je to taková svěží vůně. Na mě je sice trošku silnější, ale  na mé občasné nošení stačí:)

Acqua di Gioia
by Giorgio Armani
cena: od 1 031,- 
Složení parfému: 
Hlava:citrón, máta
Srdce:jasmín, červený pepř, pivoňka
Základ:virginský cedr, cukr, labdanum

Zatím jsem měla jenom testr, ale jak jste si už mohli všimnout, tak Acqua di Gioia je na mé vánočním wishlistu. A doufám, že si budu moc brzy koupit celý parfém!:)

A teď Vám chci představit tu nejvíc nejúžasnější voňavku, jmenuje se Love of pink a je od Lacoste. Její vůně i trochu připomíná takové ty dětské orbit žvýkačky. A je naprosto úžasná! Navíc je složená z vůní, které mám ráda.

Love of pink
by Lacoste
cena: od 874 ,-  (90 ml)

Složení parfému:
Hlava:citronová kůra, ovoce, červený pomeranč
Srdce:magnólie, kdoule, madagaskarský jasmín
Základ:vanilka, pižmo, cedrové dřevo


Euphoria


by Calvin Klein


cena: od 1 166,-
Hlava:granátové jablko, tomel, zelené tóny
Srdce:lotos, asijská magnólie, černá orchidej
Základ:tekutá ambra, černá fialka, smetanové tóny, mahagonové dřevo


O této voňavce jsem hodně přečetla a celkem dost lidí si ji chválí. Já jsem ji zatím vyzkoušela jenom v obchodě. A musím říct, že voní naprosto úžasně. Teď z paměti Vám dokonale tu vůni nepopíšu. Ale rozhodně   ji vyzkoušejte. Nebudete litovat:)

Loverdose

by Diesel
cena: od 1 036,-
Složení parfému:
Hlava:mandarinka, anýz
Srdce:jasmín, gardénie, lékořice
Základ:ambra, vanilka, dřevěné tóny

Loverdose jsem zatím neměla příležitost vyzkoušet. Ale rozhodně mě zaujal tvar flakonu (a reklama). Takže až budu v nejbližší parfumerii, tak ji rozhodně otestuji a možná i koupím. Vlastníte někdo tuto voňavku?

Doufám, že jsem Vás aspoň trochu inspirovala:)
Vlastníte některý z těchto parfémů? Nebo dáváte přednost jiným?

4 komentáře:

  1. Ja zbožňujem voňavku Moschino- Funny a od Gucciho- Flora, aj keď nie sú vhodné na zimu ale skôr na leto :) V zime používam teraz také ťažšie od Avonu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Používám pravidelně jen jeden značkový parfém, a to právě Euphorii od CK. Občas si od ní sice dám pauzu, hlavně přes léto, kdy používám jen lehké toaletky, ale vždycky se k ní vrátím. Voní úžasně:)

    OdpovědětVymazat
  3. já mám nejradši asi Tresor in love. A právě minulý týden jsem zkoušela Loverdose, vím, že si ji hodně lidí chválí ale já jsem dlouho nenarazila na vůni, která by mi voněla méně...

    OdpovědětVymazat
  4. pre mna je vždy naj Light blu :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat