středa 14. prosince 2011

Tally Weijl outfit II

Možná mě ukamenujete, za to že už po třetí (nebo snad po čtvrté?:D) tady zmiňuji tyto červené šaty. Ale jak vidíte, tak se dají kombinovat snad se vším. A já jsem našla další luxusní outfit ve stylu Hayden Pattiere, která patří mezi mé oblíbené herečky. Navíc stále obdivuji její vlasy, které měla ve filmu Vřískot 4.

 Taky si dělám velký zálusk na tyto hodinky <3


A mám pro Vás dobrou zprávu, na Vánoce dostanu foťák, takže se můžete těšit na spoustu outfitových postů!
Čas do konce soutěže se krátí, takže nezapomeňte se zúčastnit giveaway :)

Co jste si koupili naposledy v Tally Weijl? A jste s tímto obchodem a jejich oblečením spokojeni?
Budu se těšit na Vaše komentáře:) 

3 komentáře:

  1. Ty šaty jsou supr a já tě rozhodně kamenovat nebudu ;D
    A k vánocům dostanu taky foťák! ♥
    P.S. v Tally Weijl jsem ještě zatím nenakupovala ;)

    OdpovědětVymazat
  2. takove saty bych brala
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. tie hodinky vypadaju skvelo :) ja tam chodim nakupovat hlavne ked su zlavy pretoze mi nesedia niektore ceny na ten material a kvalitu, hlavne ma moc nepotesi ked si tam kupim napr kabat za 50e a za ani ne 2-3 tyzdne je v zlave bud za polovicku ak nie za 10e a odpadavaju gombiky a nitky a atd . proste znacka na jedno kratke obdobie :)

    na mojom blogu prebieha originalna giveaway :)

    OdpovědětVymazat