pondělí 9. ledna 2012

Some tips for you

Protože jsem neměla čas na focení outfitů, tak jsem si pro vás připravila pár tipů, které by jste měli vyzkoušet:)

For your hair
Určitě vyzkoušejte maxi drdol! Postup je velmi jednoduchý a vypadá perfektně. Návod najdete tady.

For fun
Pokud máte rádi karaoke, tak je tato stránka pro Vás přímo stvořená. Já osobně jsem karaoke vyzkoušela poprvé a nadchlo mě to. Na této stránce si můžete vybrat z několik písniček, obtížností a můžete zpívat a porovnávat se s ostatními lidmi na světě. K tomu potřebujete jenom mikrofon:) 


For your body
Pro pevnější a vytvarovanější bříško obětujte 15 min denně a zacvičte si tuto sestavu z cvičebního programu p90x.

                                  

                                  
Chcete aby se takov články tu objevovali častěji?:)


3 komentáře:

  1. ten drdol vyzerá skvele :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. tyhle drdoly jsou strašně fajn, hlavně když nemáš zrovna "čerstvý vlásky" =D ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Celkom ma zaujalo to cvičenie dakujem :)

    OdpovědětVymazat