pondělí 6. února 2012

ELF Cosmetics

Nakonec jsem neodolala a nakoupila jsem si pár věcí z http://www.elfkosmetika.cz/. Nečekala jsem, že to budou nějaké zázraky, ale zklamaná také nejsem.
 Co se týče řasenky, tak mi u ní vadí jen, že je to malé balení. Jinak mě ta řasenka nijak nenadchla, ale za 87 kč, jsem s ní spokojená. 
Největší strach jsem měla z řas. Dlouho jsem se rozmýšlela, které řasy si z jejich nabídky koupím. Nakonec jsem se rozhodla pro Individual Lash. No, za 39 Kč, hotovej zázrak! Četla jsem, že to lepidlo které je u řas je na nic. Ale u mě lepí bez problémů. Takže můžu jen doporučit.
Nad tvářenkou jsem se  taky chvíli rozmýšlela, protože jsem se nemohla rozhodnout pro správný odstín tvářenky. Těch odstínů tam mají fakt požehnaně. S tvářenkou jsem taky žádné problémy neměla a stále mě jen 87 Kč. Navíc její odstín má takovou přirozenější barvu tak se skvěle hodí ke každému líčení.

Zrovna dneska mají 10% - 30% slevy. Tak pokud jste tam ještě nenakupovali, tak využijte příležitost!


Jaké máte zkušenosti s jejich kosmetikou?

5 komentářů:

  1. já mám ELF hodně ráda :) malé ceny a kvalita taky neni zas tak hrozná. Nejraději mám jejich balzámy na rty a elfí pudr jsem dosud nevyměnila.

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy mi nepřipadalo, že řasenky, které mají ,,funkci" objemu a dlouhých černých řas nefungují a řekla bych, že nikdy nebudou...

    OdpovědětVymazat
  3. já zrovna na elfí balíček čekám a nemůžu se dočkat :)

    http://newlifeaccepted.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Mihalnice mi včera prišli, len som ich ešte nemala možnosť vyskušať :) teším sa

    OdpovědětVymazat
  5. Objednáno mám, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat