čtvrtek 23. února 2012

Hey sailor

Moje láska k proužkům pomalu hraničí s úchylkou. Přitom bych proužky moc nosit neměla, protože opticky rozšiřují postavu ( a já jsem široká už dost:D). Takže ve skříni mám další luxusní kousek v námořnickém stylu. Pod tím tričkem jsem měla ještě bílé tílko, ale v létě bude skvěle vypadat i bez tílka. Na to, že je to úplně jiný střih trička, než běžně nosívám, tak se v něm cítím opravdu skvěle!:)

Taky jsem vyzkoušela nový účes, takový drdol na boku. Myslím, že mi sluší, takže ho budu nosit častěji!:)

                                                Začíná se mi líbit hvězdičková identita:D

Tričko - New Yorker
Kalhoty, Kalhoty - H&M

                                             Na jaký vzor/druh oblečení máte úchylku vy?:)

7 komentářů:

  1. tričko je super :)

    styleofmacy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. moc ti to slusi tento namorníček je super !!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krása, mám ráda barevné outfity, moc ti to sluší :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat