čtvrtek 16. února 2012

In love with red

Pravidelní čtenáři si už určitě všimli, že letošní zimu mám úchylku na červenou barvu. V obchodech vyhledávám převážně červené věci (zajímalo by mě jak dlouho mi to vydrží:D). Dnešní outfit měl být hlavně pohodlný a jednoduchý, a to se mi povedlo. Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet mašličku ve vlasech (strašně moc se mi to líbí). Dneska jsem konečně našla odvahu a vyzkoušela to, jenže to vázání mašličky není úplně nejjednodušší:/




Tílko - H&M
Svetr - New Yorker
Legíny - Tally Weijl


5 komentářů:

  1. Moc ti to sluší.:-) Líbí se mi kombinace černé a červené. Mašlička vypadá dobře. Dej tomu pár pokusů a budeš je vázat jednou rukou.;-)

    OdpovědětVymazat
  2. pekné :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. pěkné http://for-my-style.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat