pondělí 27. února 2012

Nails inspiration III

Po delší době jsem pro Vás připravila další Nails inspiration. Ráda si prohlížím různé výtvory na nehtech a když mám náladu sama ráda něco vytvořím. Poslední dobou mě laká námořnický styl, takže nehty mám taky v námořnickém stylu:D
Mezitím co mi budou schnout nehty se můžete inspirovat!:)



Pokud budete něco zkoušet tak Vám přeju pevný nervy, určitě to stojí za to!:)

Které se Vám líbí nejvíc?





5 komentářů:

  1. Jednoznačně ty první :) jsou takové hezoučké a na tenhle odstín modré nedám dopustit.

    OdpovědětVymazat
  2. krásné nehtíky :))

    styleofmacy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. to písmo na bílém podkladu vypadá super, tuším, že to jsou nálepky? nevěřím, že by to někdo štětečkem takhle vymaloval :D

    OdpovědětVymazat
  4. tie posledné sú super, niektorý ľudia majú proste nadanie na tie správne veci :-)

    OdpovědětVymazat