pondělí 5. března 2012

Blazers

Tak tento kousek oblečení je pro mě MUST-HAVE pro letošní jaro. Už jsem prošla několik obchodů a už mám vybráno (ikdyž jsem měla velké dilema jestli modré nebo růžové). Takže pokud se v nejbližší době dostanu do obchodu, tak bude určitě moje. Pokud bych ho koupila ve slevě, tak se asi rozbrečím štěstím a třeba si koupím ještě jedno:D





Zdroj: www.weheartit.com

Líbí se vám saka? A už visí nějaké ve vaší skříni?



6 komentářů:

  1. Mně se strašně líbí to poslední :) ve vínové vypadá parádně...ale to modré bych taky brala.
    No vlastně abych se přiznala :D všechny se mi líbí! Jsou luxusní, asi se zítra po nějakém taky poohlédnu.

    OdpovědětVymazat
  2. potrebuju ruzovy!!

    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Ja jsem do sak blazen... bohuzel mi malokdy dokonale sedej, musim se naucit sit abych si je mohla upravovat :D Mimchodem moc hezky blog mas.

    OdpovědětVymazat
  4. Tiez tuzim strasne po ruzovom...len som este na ten spravny odtien nenatrafila nikde v obchodoch :)

    http://senses298.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Sako potřebuju, nutně! :) vypadají všechny tak skvěle

    OdpovědětVymazat
  6. saka se mi moc líbí,hlavně v modré a nude barvě :)

    OdpovědětVymazat