úterý 13. března 2012

DIY: Hair cuff

Spousty z Vás určitě znají hair cuff z H&M, je to takový malý kousek kovu která se nosí ve vlasech. Potom co jsem tuto ozdobu viděla na pár blozích, jsem se rozhodla, že ji musím mít taky. Jenže v H&M ji už neměli a určitě by byla celkem drahá. Díky Bohu za zahraniční blogy, protože díky nim jsem si sehnala hair cuff za směšných 8 kč!:) Stačilo jen navštívit Baumax v oddělení pro trubky a spojovací materiál!:)


     Pokud se Vám nelíbí měděná barva, tak stříbrným lakem si ho můžete přelakovat na stříbrnou;)

4 komentáře:

  1. já tu tvoji sponu prostě miluju!
    nos jí pořád! :-*
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to dokonale! A za 8 korun? Nejlepší!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. jakto, že ti neklouže dolů? já ji mam taky :D tatínek jich má doma kvuli práci mraky, ale klouže mi :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono to možná nevypadá, ale mám celkem husté vlasy. Tak to drží samo a výš už to ani nedám:)

      Vymazat