pondělí 26. března 2012

How to wear flower

Moje úchylka na kytky stále trvá. Ke štěstí mi stačí jen sehnat kytičkované tenisky (nevíte kde je sehnat?). Jedna z věcí, kterou jsem si přivezla z Prahy je kytička do vlasů. Předtím jsem ji viděla na pár holkách, a bylo mi jasné, že ji musím mít taky. Taky patří mezi MUST-HAVE věci pro letošní jaro. Zatím mám jen jednu bílou, která se hodí ke všemu. Ale časem svou sbírku určitě rozšířím.



Můžete ji nosit ve vlasech

nebo připevněnou na saku

Pokud se Vám nechce za ni utrácet, tak si podle tohoto návodu můžete vyrobit vlastní. Budete potřebovat umělou květinu, lepidlo, sponku, šikovné ruce a trpělivost:)

(návod najdete u konce videa)

6 komentářů:

  1. jééé,tuhle kytičku chci a to spíš jako brož :)
    máš nádherné sako,kde si ho koupila? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sako jsme koupila v C&A:) ale teď ho seženeš téměř v každém obchodě

      Vymazat
  2. Poslední dobou mě květiny ve vlasech naprosto chytily. Už jsem si koupila 3 a neustále chodím kolem regálků s květinami a přemýšlím, které si koupím příště hned jak budu mít zase dostatek peněz :D

    OdpovědětVymazat
  3. je to je super kytka, moc ti to sluší!
    opravdu se hodí ke všemu! :-)
    KYTKY VE VLASECH MI PRIPOMINAJI LANU DEL REY

    OdpovědětVymazat
  4. moc hezka!
    http://sienastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Kytičkované tenisky jsem ted viděla v F&F .. za 199 kč . :)
    Jinak hezké. =)

    http://an-boozefashion.blogspot.com/
    http://an-boozefashion.blogspot.com/
    :))

    OdpovědětVymazat