neděle 18. března 2012

Lost in Prague

Jak už víte, v pátek jsem byla v Praze. Miluju to město!♥ Prošla jsem svou oblíbenou trasu směr Václavák-Palladium, zažila spoustu vtipných situací, koupila si masku v Lush, dala si dobré Latte Machiato ve Starbucks a udělala jsem si radost menšími nákupy. No, ale nebudu Vám popisovat celý den, to by jsme u byli dlouho.
Psala jsem, že sako patří mezi mé MUST-HAVE věci a to co jsem napsala jsem taky dodržela! Na výlet do Prahy jsem si vzala modré sako a musím říct, že to byl opravdu dobrý kup (vůbec nelituji těch peněz!). Původně jsem chtěla růžové, ale nikde neměli moji velikost:( Ale i tak jsem nadmíru spokojená.



sako, tílko - H&M
sukně - New Yorker
silonky - Albert
baleríny - CCC

Taky se mi stala příjemná věc v Topshopu. Přišel za mnou kluk a ptal se mě, kde jsem koupila to sako, že se hodně líbí jeho kamarádce!:D
Pokud ještě nemáte své sako, tak pro něho utíkejte do nejbližšího obchodního centra. Letošní nabídka sak je neuvěřitelná, najdete nejrůznější barvy a střihy!


2 komentáře:

  1. Omlouvám se za reklamu, ale pokud má blog sloužit, k čemu zamýšlím, tak je propagace ze začátku nezbytná ...

    !!! CHCETE DÁT OSTATNÍM VĚDĚT O SVÉ GIVEAWAY? ZVEŘEJNĚTE JI BLOGU URČENÉM SPECIÁLNĚ NA GIVEAWAYS !!! http://newgiveaways.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to! :) Já teď taky sháním sáčko, ale nikde jsem neviděla tak pěkné jako to tvoje :)

    OdpovědětVymazat