čtvrtek 15. března 2012

Redhead

Už skoro celý den si pohrávám s myšlenkou jít na zrzku. Za chvilku bude léto a to je období přímo stvořené na takové šílenosti:D Ikdyž červená taky nevypadá špatně, ale zas takový šílenec nejsem. Možná by pro začátek bylo lepší zkusit nějakou hnědozrzavou. No, ještě pár dní budu o tom přemýšlet a zkusím najít nějaké dobré kadeřnictví, kde mi poradí a popřípadě vytvoří tuhle barvu za dobrou cenu:

Na fotkách je bloggerka Ebba . Napsala jsem jí a zjistila jsem, že použila barvu od Loreal preference feria pure paprika. Ale asi radši zajdu ke kadeřnici, nepreferuju domácí barvení, protože výsledek není stejný jako od kadeřnice. Máte někdo s touto barvou zkušenosti?


zdroj: www.lookbook.nu

Líbí se vám zrzavé vlasy? Jste spokojené se svou barvou vlasů?



8 komentářů:

  1. miluju Ebbu!

    styleofmacy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem hnědozrzavou a barvila jsem se doma :) Touhle http://im9.cz/iR/importprodukt-orig/30b/30b6e83fa79a33daa0d89dba7e924ba9--mmf150x150.jpg.
    píšou světle hnědá ale na moje černé to chytlo do zrzava a bylo to fajn, tak dyžtak zkus ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mohla by si mi to poslat znovu? nebo aspoň ten nazev barvy? nejde mi to zobrazit:(

      Vymazat
    2. Zkus to tam dát bez tý tečky na konci :D palette radiance :)

      Vymazat
  3. Taky bych chtěla zrzavé nebo červené vlasy, ale bojím se, že bych vypadala blbě.:D

    OdpovědětVymazat
  4. ebbu milujem nedavno som sa rozhodla ze si aj ja idem tak nafarbit a tiez od loreal snad mi to vyjde bo teraz som chcela taku medenu farbu a nechytilo mi to dobre a tak idem na rysavo ako ebba

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem takovou barvu zkoušela. Úspěch zaručen ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. taková zrzavá barva se mi moc líbí,jen bych jí sama na sobě nezkoušela :D
    krásný blog,sleduji tě :)

    OdpovědětVymazat