čtvrtek 19. dubna 2012

Classic

Dneska jsem byla na divadelním představení Partičky. Musím říct, že to opravdu stálo za to! Celou dobu jsem se smála:D Takže pokud budou mít poblíž Vašeho bydliště představení, tak se tam určitě běžte podívat. Pro tuto příležitost jsem zvolila úplně jednoduchý outfit, oživený modrým sakem. Sako a bílé tílko můžete poslední dobou vidět snad v každém mém příspěvku. Protože tuhle sezónu patří mezi TOP a dají se se vším kombinovat:)

Protože nebyl čas se vyfotit, tak jsem Vám outfit udělala v polyvore.com. Začíná to být moje závislost:D
Jaký kousek oblečení teď nejčastěji nosíte a kombinujete?  Líbí se Vám tato kombinace?

3 komentáře:

  1. miluji divadlo
    hraní
    particku
    URCITO TO MUSELO BEJT SENZACNI! :-)
    zavidim ti :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Prodej originálních šperků za levné ceny a tipy na dárky ns jewellerytobuy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to muselo být vážně skvělé :) a zvolila si moc pěkný outfit!

    OdpovědětVymazat