neděle 15. dubna 2012

Colored french manicure vol. II

Velikonoční zajíčci mi vydrželi na nehtech skoro týden. A to je co říct!:) Lakování nehtů se se stalo pro mě závislostí.  Proto si bez nalakovaných nehtů si připadám jako nahá:D Takže tento týden zdobí mé nehty barevná francouzská manikúra. Je to rychlé, snadné a vypadá to dobře!:)

Na tyto nehty budete potřebovat jakýkoliv 5 barevných laků. Já jsem zvolila:
  • Žlutý lak - minicolorama od Maybelline odstín 100 Urban Lemon
  • Růžový lak - od Essence odstín 08 Ultimane Pink
  • Fialový lak -  z H&M, který jsem vyhrála v Giveaway
  • Zelený lak -  od Essence odstín 38 Choose me!
  • Červený lak -  od Essence odstín 47 Red-y- to Go




3 komentáře:

  1. prej nahá :-D jinak moc pěkný barvičky!
    svěží post

    OdpovědětVymazat
  2. To tě obdivuju!! Já jsem ráda, když si nehty nalakuju jednou barvou a vypadá to normálně :D
    Jestli máš ráda hudbu, tak se zastav u nás na blogu :)
    http://ourmusichouse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. nemela bych na to trpelivost, ale ty nehty vypadaji super.

    OdpovědětVymazat