středa 4. dubna 2012

LUSH - Válečník

LUSH. Je to snad blogové šílenství? O výrobcích z Lush najdu aspoň jeden článek snad na každém blogu. Opravdu to tak funguje jak všichni tvrdí nebo si to jen nalhávají? Protože snad každý kdo zkusil Lush tak ho doporučuje.
Když jsem byla v Praze tak jsem musela zajít do tohoto obchůdku a podívat se na všechny zázraky, které nabízejí. Hned u vstupu mě omámila božská vůně. Zamířila jsem k maskám na obličej, protože jsem zrovna jednu potřebovala. Za chvíli u mě byla "lush víla" a představovala mi různé výrobky, které by byly pro mě nejvhodnější.
Nakonec jsem si koupila Válečníka a vzorek Scrubíka Medíka. Po někola použití jsem došla k názoru, že za tu cenu to zas takovej zázrak není. A navíc mě maska Válečník hrozně vysušovala ( to, že maska hodně vysušuje mi řekla i prodavačka:)).


 Jaké máte Vy zkušenosti s výrobky Lush?

1 komentář:

  1. řekla bych, že asi záleží na určitém výrobku no ;) každému nemůže sedět všechno :)

    OdpovědětVymazat