středa 9. května 2012

Beauty tip: Lipstick Rimmel by Kate

Už delší dobu jsem toužila po rtěnce z kolekce Lasting finish by Kate. Nejvíc jsem chtěla tu v té tělové barvě, ale nakonec jsme se rozhodla pro lehce barevnější verzi. Díky časopisu Cosmopolitan jsem dostala odstín rtěnky 07 (na internetu je napsáno Nude Mauve). Ještě mám strach z toho nosit výrazné rtěnky a proto, tento odstín byl nejlepší volba. Absolutní plus této rtěnky je vůně. Zrovna u té moji mi připomíná marshmallowny:D A navíc nevysušuje rty.






Vlastníte nějakou rtěnku z kolekce Lasting finish by Kate?

4 komentáře:

  1. Bohužel nevlastním, ale určitě si nějakou pořídím :) Tohle je hezká barvička, ale asi by ke mně nešla :(

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Cosmopolitanu ? Jinak je moc pěkná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vybrali moji fotku do projektu úsměvy, který byl v dubnovém čísle. Všem holkám, které poslali fotku a pak byly zveřejněny v časopise za odměnu poslali rtěnku. Jinak děkuju:)

      Vymazat
  3. Já mám odstín 03 :) Je skvělá!

    OdpovědětVymazat