neděle 13. května 2012

DIY: Bracelet stand

Konečně jsem našla způsob jak skladovat veškeré své náramky, aniž by byly poházené po celém pokoji!:)

  1.  Budete potřebovat 2 rule. Jednu menší (od toaletního papíru) a druhou větší (od kuchyňských ubrousků).
  2.  Do té větší uděláme díru, tak aby se tam vešla ta menší.
  3. Spojíme je.
  4. HOTOVO! Komu by se to nelíbilo, tak si stojan může libovolně ozdobit.
Jak skladujete své náramky?

8 komentářů:

  1. Skvělý nápad. :o) Já je mám různě poházené po šuplíku. :D Ale tohle se mi líbí. :o)

    OdpovědětVymazat
  2. ten nápad je vážně super, já mám jak na náramky tak na řetízky atd. takovou panu s věšáčkami : http://anasglamour.blogspot.com/2012/02/kousky-z-meho-pokoje.html jako poslední obrázek :)

    OdpovědětVymazat
  3. skvělej nápad :) a já zrovna řešila kam dát náramky :)
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Super nápad :) já mám náramky na takové chobotničce plastové :) je to na masírování zad :D :) ale já jsem to nikdy nezkoušela. Mám ji takovou světlounce modrou a vypadá to docela dobře. :)

    https://www.google.cz/search?hl=cs&q=mas%C3%A1%C5%BEn%C3%AD+chobotni%C4%8Dka+na+z%C3%A1da&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1280&bih=866&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=-yKxT_j_E4WSswbx-_SPBA

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je bomba nápad, ještě kdyby si vymyslela něco na naušnice....ty už nemám kam dávat resp. věšet:-)

    OdpovědětVymazat
  6. jako základ to má docela dobrý, ale příjde mi to hrozně odfláknuté, neuraž se, ale je to takový polotovar, určitě bych to oblepila nějakým třeba balícím papírem, zakryl by se tím ten spoj..

    OdpovědětVymazat