neděle 6. května 2012

I am back

Konečně jsem si našla čas k napsání tohoto článku. Venku je hezky, takže se snažím trávit co nejméně času doma. Ale to nebyl jediný důvod, proč se mi nechtěly psát články... Každopádně bodycon sukně je nejvíc nejoblíbenější kousek z mé skříně. A mám v plánu si do léta pořídit ještě jednu. Nejlépe v mentolové nebo korálové barvě. No, snad se mi budu mít štěstí. Nejlepší na té sukni je, že se dá kombinovat snad úplně se vším!:)
Obvykle nosívám k této sukni upnuté vršky. Chtěla jsme zkusit něco nového a tak jsem si vzala volný vršek. Podle mě to vypadá velmi dobře. Ještě jsem měla na sobě odvážnější verzi, kdy jsem si k tomuto outfitu vzala červené silonky.


tričko, sukně - New Yorker
Náušnice - E-bay

4 komentáře:

  1. sukni mám podobnou, ale je taky černá a úplně ji miluju, nosila bych ji snad pořád :D :) tobě to samozřejmně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc ti to slusi!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. máme stejnou sukni už se těším až si ji taky obléknu:)

    OdpovědětVymazat
  4. máš hezkou postavu, být tak štíhlá jako ty, tak si pískám.. :) opravdu Ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat