neděle 27. května 2012

Iron flat waves

Už mě nebavilo nosit furt rovné vlasy a tak jsem vyzkoušela změnu. Až na třetí pokus se mi podařilo udělat vlny pomocí žehličky (přitom je to tak jednoduché). Mám celkem dost husté vlasy, takže kulmou mi to trvá skoro dvě hodiny a vlny jsou nepřirozené. S pomocí žehličky jsem měla vlny za půl hodiny a přesně takové jaké jsem chtěla.
Na youtube.com je snad milion videí. Já jsem své vlny dělala podle vide níže.


A tady je výsledek:)

  Zkoušeli jste vlny pomocí žehličky?:)

4 komentáře:

  1. Vlny žehličkou jsem zkoušela a vypadá to pěkně:). Jenže mně to bohužel nevydrží a hned se to narovná :(

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to :) Já se o to určitě pokusím, jen si musím nechat narůst o něco delší vlasy :))

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to nádherně....mám ale stejný problém s vlasy jako nikolečka..mě na té hlavě prostě nic nevydrží. tohle ale zkusím

    OdpovědětVymazat
  4. NO JAKO VLNY POMOCÍ ŽEHLIČKY SE MI NIKDY NEPOVEDLY!

    OdpovědětVymazat