čtvrtek 28. června 2012

Bioderma

Měla jsem možnost vyzkoušet pár produktů od Biodermy. Otestovala jsem opalovací krém, pleťovou vodu a anti-transpirant z kolekce pro citlivou pokožku.


Sensibio H2O

je čistící pleťová voda na citlivou pokožku. Na internetu jsem četla, že je mezi ženami a dívkami velmi oblíbená. Já už ji mám doma minimálně po čtvrté a jsem s ní velmi spokojená. A ji moje mamka si ji oblíbila. Skvěle odličuje make-up, nedráždí oči a je ve velkém balení a za dobrou cenu (lepší než si kupovat 5x odličovač za 120,-)

Sensibio Déo Anti-transpiran

reguluje a snižuje nadměrné pocení a nezanecháva bíle stopy. Do té doby než jsem ho mohla otestovat, jsem dávala přednost deodorantům ve spreji. A musím uznat že tento tuhý je skvělý. Je v menším balení, takže se vejde do kabelky. Můžete ho používat i hned po holení, protože nedráždí pokožku jak některé deodoranty ve spreji. Já problémy s nadměrným pocením nemám, proto nemůžu posoudit jestli ho opravdu snižuje. Jestli nebudete celý den sportovat, tak působí celý den. Ale když budete sportovat, určitě si ho naneste znovu.

Photoderm Bronz SPF 30

poskytuje vysokou sluneční ochranu, která podporuje zhnědnutí pokožky a prodlužuje odstín opálení.
Já patřím mezi lidi se světlou pokožkou, která se hned spálí. Proto opalovací krém s ochranou 30 je pro mě ideální. Mezi velké plus tohoto produktu patří aplikace. Krém se nastříká na kůži a rozetře. Teď je začátek léta, takže nemůžu říct, že prodlužuje odstín opálení. Určitě bych ho doporučila všem holkám, které mají stejně světlou pleť jako já.

Doufám, že Vám tato recenze pomohla nebo Vás aspoň navnadila k nákupu kosmetických výrobků od Biodermy:)

2 komentáře:

  1. měla jsem také micelárku od biodermy a je trochu lepší i než avene.

    OdpovědětVymazat