pátek 29. června 2012

DIY Floral crown

V poslední době jsem na hodně blogerkách viděla květinové věnce a strašně se mi to zalíbilo. Myslím si, že na léto je dobrý doplněk k šatům nebo třeba na focení. Na youtube jsem našla pár zajímavých způsobů, jak si ho udělat. A dneska Vám ukážu jak jsem ho udělala já. Výroba věnce je úplně jednoduchá (možná budete potřebovat trošku trpělivosti.

Co budete potřebovat:
 Gumu koupíte v galanterii a umělé květiny buď v květinářství nebo u vietnamců.
 Květny a listy odstřihnete.
Lepidlem nebo koněm dáte dohromady konce gumy.
Pak postupně lepíte květy a lístky na gumu. Snažte se je lepit co nejblíž k sobě, aby nešla vidět guma.
Tadááááá a věnec je hotový:)
Jaký je Váš názor na květinové věnce?

6 komentářů:

  1. woooooooooow vypadá to líp, než jsem si myslela! ..víš, co ...možná to taky zkusím! JSI VÍLA! :-*

    OdpovědětVymazat
  2. já nechci nikoho urazit,ale mě ty květinové věnce přijdou už trochu přes čáru :-) já bych si to na hlavu nedala ani za zlatý prase :-/

    http://myblondeuniverse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, tohle se u nás nosí na Máje, ale, že bych si v tom vyšla jen tak na ulici mezi lidi, to ne :)

      Vymazat
  3. Páni, to se mi líbí :). Květinové věnce mám moc ráda, ale upřímně si nedokážu představit v tom vyjít mezi lidi :/...

    OdpovědětVymazat