úterý 12. června 2012

My big dependence

Miluju jídlo, ale moje největší závislost je müsli. Nedokážu si bez něho představit snídani a když mě honí mlsná i odpoledne tak si ho dám taky.  Vyzkoušela jsem už hodně druhů, ale nejradši mám čokoládové s oříšky. Na pár blozích jsem četla o mixit. Jako správná milovnice této dobroty, jsem to musela zkusit a objednala jsme si 2 tuby. Za pár dní mě doma čekal balíček...



Sweet things

    (Ovesná klasika, Maliny, Lískové ořechy, Brusinky v karobu)
Zkusila jsem něco jiného než čokoládové müsli, není špatný. Ale radši zůstanu u toho co mám ráda. Kdybych si objednávala znovu tento mix, tak bych tam určitě přidala víc ovoce nebo čokoládových věcí.

Banana Time

(Banán, Kakaomlsání, Goji, Mango, Skořice)

Tento mix mi hodně chutná. Možná by nebylo špatné s borůvkama:)


Teď mám zásoby minimálně na 2 měsíce:) Rozhodně si u nich ještě něco objednám. 

3 komentáře: