čtvrtek 7. června 2012

Shopping

Musím se pochválit protože, jsem si na sebe 2 měsíce nic nekoupila! Před pár dny jsem to nevydržela a udělala jsem si menší nákupy. Také to bylo snad poprvé po dlouhé době, kdybych vykoupila celé obchodní centrum!:D Velkou radost mi udělal New Yorker a Tally Weijl, kde mají velkou nabídku bodycon sukní. Na druhou stranu jsem trochu zklamaná, protože mi příjde, že v obchodech prodávají oblečení jen pro holky, které mají velikost XS nebo S.:/

Koupila jsem si jenom bandeau top a bodycon sukni. Z topu jsem přímo nadšená, je to nejůžasnější kousek oblečení a je strašně pohodlný. Takže se nemůžu dočkat až ho sladím s nějakým outfitem a třeba si časem koupím/vyrobím další.
Druhý kousek oblečení, který jsem si přivezla je růžová sukně. Strašně moc se mi líbí barva i střih. Jenže je průhledná:( Bohužel, jsem to zjistila až doma. A taky jdou vidět obrysy spodního prádla nebo kde končí tílko. Takže teď mám dilema jestli si ji mám nechat nebo jít ji vyměnit. Co byste dělali vy? Koupit si pod to nějaké body nebo nenosit vůbec nic?:D
Badeau top -Pimpkie
Bodycon sukně - H&M

3 komentáře:

  1. Tu sukni nos třeba na plavky. Mám několik takto průhledných triček, takže pod ně nosím buď pestré plavky na tílka, což teda v případě sukně není dost dobře možné =D Ale nechala bych si ji.

    OdpovědětVymazat
  2. doporučuji tanga ve stejné barvě ;)

    ale když sem si ji v HM zkoušela tak mi nepřišla průhlendá:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě taky nepřišla:D zjistila jsem to až doma:/

      Vymazat