středa 29. srpna 2012

Beuaty tip: Aknecolor

Tento zázrak mi doporučila kamarádka. Jedná se o Aknecolor, tento krycí krém se dělá jen ve dvou odstínech. Jak už jste se mohli dočíst na blogu, tak mám problém sehnat make-up s odstínem, který by mi seděl. A právě tento krém mi vyhovuje a navíc je levnější než běžné make-upy. Pro holky, které trpí akné ho můžu doporučit, protože opravdu pomáhá. Díky používání pozoruji lepší pleť a méně akné. Aknecolor koupíte v lékárně.

5 komentářů:

  1. Taky ho mam doma ale zadna slava teda :-D krasne voni ale to je tak asi vse.. prirovnala bych ho k bb od garnieru - ten prvni protoze ten mi vyhovoval asi tek stejne :-) ale verim ze nekomu vyhovovat muze :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to proto, že není na celý obličej a navíc to není ani makeup, ani krém, ale lék ;)

      Vymazat
  2. Taky ho mám doma a dřív jsem ho používala normálně jako makeup, ale teď ho používám spíš jako korektor a makeup jiný a vyhovuje mi to mnohem víc :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem ho používala, ale jen jako korektor :) jako mejkap bych si netroufla, řekla bych, že pak to není ani tolik lék, jako spíš zkáza pro tu pleť..

    OdpovědětVymazat
  4. Nice blog!

    http://sweetcherryblogger.blogspot.com.es/2012/08/nursery_29.html

    OdpovědětVymazat