neděle 30. září 2012

The day with Bioderma and my first meeting with bloggers

Důvod proč mě baví blogování! V sobotu jsem se zúčastnila setkání bloggerek, které spolupracují s Biodermou. Nejenže to byla skvělá zkušenost, které rozhodně nelituji, ale taky jsem poznala spoustu fajnových a krásných holek. Ani bych nevěřila, jak jsem si skvěle sedli:)) Jediné co mě trápilo, tak bylo to, že jsem zrovna ten deb ztratila hlas, takže jsem mluvila sexy chraplavým hlasem:D
Přednáška o tom jak se správně líčit, proběhla v prostorách školy líčení Surface. Strašně se mi líbilo to prostředí a Bára (ředitelka této školy) mi přišla velmi sympatická. Díky, této přednášce udělám menší pořádek ve své kosmetické taštičce a zkusím pár líčících triků:)
Po skvělém obědě, jsem se vrátili zpátky do Surface a byli jsme seznámeni s novinkami od Biodermy, na které se můžete během měsíce těšit i Vy:) A v listopadu mám pro Vás zajímavou soutěž!:)





A na závěr mé nechtěné ombre hair:D

Články ostatních bloggerek jsou uvedeny níže.
http://ilovefashion-lea.blogspot.cz/2012/09/setkani-s-biodermou.html
http://thelifeofceady.blogspot.cz/2012/09/sraz-bloggerek-s-biodermou-cast-prvni.html
http://lola-j.blog.cz/1209/den-s-biodermou-setkani-ceskych-blogerek
http://adelletta.blogspot.cz/2012/09/bioderma-family-day.html



6 komentářů:

  1. Vsechny mluvite o kosmetickych typech ale ani jedna nam je nenapisete.. tak sup sup taky nas to zajima :-)

    OdpovědětVymazat
  2. muselo to být super, určitě jste si to skvěle užily :))
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  3. doufám, že některá ty tipy sepíšete :) líbí se mi taková setkání :)

    OdpovědětVymazat
  4. vyzerá to zaujímavo :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. jsem taky pro sepsání tipů na líčení, které jste se dozvědeli, snad u nikoho jsem je neviděla napsané! :D Jinak ty puntikaté silonky jsou prostě boží! a vlasy ti moc sluší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc:) tak pokud mě nikdo nepředběhne, tak se můžete těšit na článek o těch kosmetických tipech;)

      Vymazat