čtvrtek 27. září 2012

Bioderma vol. 2

Opět se s Vámi podělím o zkušenostmi s kosmetikou od Biodermy. Tentokrát z kolekce pro mastnou a smíšenou pokožku.

1. Nodé S Šampon
je krémový šampon, který vyživuje, restrukturalizuje a posiluje vlasy. Suchým a poškozeným vlasům obnovuje hebkost a pružnost.
Takže, pro mě je tento šampón ideální. Aby jste dosáhli tohoto výsledku, tak ho používejte v kombinaci s Nodé S Maskou na vlasy. Bohužel, se mi šampon rychle vypotřeboval, ale vlasy se mi o něco málo zlepšily. Co bych, tomuto šamponu vytkla, tak jedině jeho řidkou konzistenci a to, že vůbec nevoní (ale to už je maličkost). Takže pokud máte stejné problémy s vlasy jako já, tak ho určitě vyzkoušejte, ale kupte si aspoň 2 balení.

2. Sébium Moussant 
je pěnivý gel na každodenní čištění smíšené, nebo mastné pokožky. Na čištění pleti je to ideální a dobře se nanánší. Také ho můžete používat jako gel na holení.

3. Nodé S Maska  
posiluje vlasy a působí proti faktorům způsobujícím jejich vysušení (stres, znečištění, používání fénu, barvení ). Jak už jsem říkala, tak ji používejte s Nodé S Šamponem. Po několikátém použítí jsou opravdu jemnější a lesklejší. Tuto masku můžete používat klidně každý den
.
4. Sébium H2O 
je Standardní micelární roztok na každodenní čištění smíšené, nebo mastné  pokožky. Tato vodička je ideální na odličování očí a obličeje. Navíc vůbec nedráždí oči a odstraní veškerý make-up.

5. Sébium Al
 První intenzivně pečuje o aknózní pokožku, která působí ve všech zánětlivých stádiích. Já naštěstí, na tohle moc netrpím. Ale když, se mi začalo dělat akné, tak jsme na něj nanesla trošku tohoto krému a druhý den, byl méně viditelný nebo dokonce pryč.

6. Sébium MAT
 dodává pokožce matný vzhled a je samozřejmě vhodný pro smíšenou a mastnou pokožku. Tento krém používám jako základ pod make-up, který pak zafixuju ještě pudrem. Bohužel, jsem si nevšimla, že by mi výrazně zmatnil pleť, ale na sjednocení je opravdu dobrý. Co bych také vytkla, tak je jeho velmi řidká konzistece.

Doufám, že Vám moje recenze pomohla při rozhodování!:) Příště se můžete těšit na články o mém týdenním poznávacím výletu po západní Evropě!:)



Žádné komentáře:

Okomentovat