sobota 15. září 2012

Goodies

Zbožňuju nude laky a myslím si, že každá holka by měla vlastnit aspoň jeden. Takže pokud sháníte nude lak, tak Vám musím doporučit lak od Essence odstín Hazelnut pie. Našla jsem ho úplně náhodou ve slevách a byl to nejlepší nákup tohoto týdne. Už ho mám na nehtech 3dny a furt drží!:)

A teď něco pro milovnice kávy a borůvek. Jestli někdy půjdete kolem prodejen Oxalis káva a čaj, tak se tam určitě zastavte a kupte si kávu, která se jmenuje Borůvka se smetanou. Lepší kávu jsem snad neměla! Protože teď mám období, kdy piju ochucen kávy, tak jsem si pořídila i skořicovou a je taky výborná:)

 Na čem momentálně ujíždíte Vy? Jinak ve čtvrtek jedu na zájezd, kdy procestuju hned několik evropských států, ale o tom se víc dozvíte později. Jedním z nich bude Velká Británie a půjdu samozřejmě do Primarku. Máte nějaké tipy co se týče Primarku?:)

5 komentářů:

  1. Já žádný nude lak nemám, protože mám nehty většinou bezbarvé :) ale jsou fakt parádní!

    OdpovědětVymazat
  2. má krásnou barvu :) zrovna jsem se zamilovala do nude nehtů, tak se po tomhle podívám :)

    OdpovědětVymazat
  3. love this color and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. přesně tento mám je báječný :))

    OdpovědětVymazat