neděle 9. září 2012

I am redhead and this is my fake tattoo

Oživení mé zrzavé barvy, skončilo tak, že vlasy mám úplně červené (neplánovaně). Ani si nedokážete, představit ten můj šok:D O to horší to bylo, když jsem zjistila, že mi to neskutečně sluší:D Dokonce aji reakce mého okolí mě mile překvapily. Všichni mi to vlasy chválí:) Ale na neštěstí, se ta barva ještě trochu vymyje, takže zase budu krásně zrzavá.
Co se týče těchto fake tetování, tak je můžu jenom doporučit! Dokonce vypadají tak opravdově, že se mě kamarádky ptají, kde jsem se nechala tetovat:)


tetování - faketattoos

7 komentářů:

  1. to tetování jsem měla taky :D
    a ta barva! úžasná!!

    OdpovědětVymazat
  2. Barva je skvělá:) A jak dlouho takové tetování vydrží?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. píšou 3-10 dní, ale mě vydrží tak 4:)

      Vymazat
  3. Ahoj :) Jak sis to objednala? Já se vtom totiž vůbec nevyznám.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem jim napsala, že mám blog a oni mi poslali ty tetovačky abych se o tom zminila na blogu. takže ti s tim bohužel neporadim:(

      Vymazat