neděle 28. října 2012

Halloween diy costume: Zombie

Včera jsem pořádala oslavu narozenin a protože jsem to chtěla oslavit trošku netradičně. Tak jsem vybrala téma na párty Halloween. Měla jsem z toho celkem obavy, ale mělo to maximální úspěch. Všude bylo hodně krásných upírek, zombíků, stavili si se i Edward a Bella, kapitán amerika, superman, joker, skládačkový vrah, sexy čarodějky, harry potter a mnoho dalších.

Na masku budete potřebovat bilé šaty (tip: pokud doma žádné nemáte, tak se dají za levno koupit z votocvohoz.cz), korunku (koupena v Kiku), šerpu, umělé řasy a krev.

Na internetu (youtube) najdete mnoho způsobů jak udělat falešnou krev pokud si ji nechcete přímo koupit. Já jsem ji udělala ze směsi kukuřičného sirupu (seženete ve zdravé výživě), vody a potravinářských barviv. Sirup s vodou smícháte do požadované hustoty a pak přidáte barviva, tak aby to směs vypadala jako pravá krev. Pak stačí zašpinit od "krve" sebe a šaty. (kapance mé vyrobené krve vypadaly tak opravdově, že si taťka myslel, že došlo ke zranění:D)

Celou masku jsem doladila zombie makeupem podle toho videa.



 Chystáte se někam na Halloweenskou párty? A jakou máte vymyšlenou masku?

2 komentáře:

  1. Harry Potter byl na tvé párty taky? paráda!
    opožděně všechno nejlepší :)
    jako zombici ti to moc slušelo :P
    na Halloweenskou párty se nechystám,nemám ráda Halloween

    OdpovědětVymazat
  2. no pristalo ti to ja sa nijam nechystám v škole nám party zrušili :D

    OdpovědětVymazat